Představce s ahead uchycením Chromag a ZIPP
Představec svou délkou a úhlem ovlivňuje citlivost řízení kola a lze pomocí něj měnit pohodlí a potřeby kokpitu. Pro výběr jsou zásadní dva průměry a to průměr řídítek v místě uchycení do představce - v tomto případě 31,8 mm a průměr uchycení na sloupek vidlice.
3D kovaný hliníkový představec, pro řídítka průměru 31,8 mm, délky 70-130 mm, černá matná barva se stříbrným logem.
Špičkový hliníkový představec, pro řídítka průměru 31,8 mm, délky 90-130 mm, černá matná barva se stříbrným logem.
Přepracovaný představec Service Course s vyšší tuhostí, úhel 6 stupňů, stříbrná povrchová úprava, délky 80-130 mm.
Hliníkový představec, úhel 0°, délka 50 mm, průměr 31,8 mm, MTB XC/Trail/Enduro/DH, výška 38mm, CNC obráběný.
Hliníkový představec, úhel 0°, délka 31 mm, průměr 31,8 mm, MTB XC/Trail/Enduro/DH, výška 38mm, CNC obráběný.
Hliníkový představec, úhel 0°, délka 31 mm, průměr 31,8 mm, MTB XC/Trail/Enduro/DH, výška 38 mm, CNC obráběný.
Hliníkový představec, úhel 0°, délka 40 mm, průměr 31,8 mm, MTB XC/Trail/Enduro/DH, výška 38mm, CNC obráběný.
Hliníkový představec, úhel 0°, délka 40 mm, průměr 31,8 mm, MTB XC/Trail/Enduro/DH, výška 38mm, 3D kovaný.
Hliníkový představec, úhel 0°, délka 40 mm, průměr 31,8 mm, MTB XC/Trail/Enduro/DH, výška 38mm, 3D kovaný.
Hliníkový představec, úhel 0°, délka 31 mm, průměr 31,8 mm, MTB XC/Trail/Enduro/DH, výška 38mm, 3D kovaný.
Hliníkový představec, úhel 0°, délka 31 mm, průměr 31,8 mm, MTB XC/Trail/Enduro/DH, výška 38mm, 3D kovaný.
Hliníkový představec, úhel 0°, délka 31 mm, průměr 31,8 mm, MTB XC/Trail/Enduro/DH, výška 38mm, 3D kovaný.
Hliníkový představec, úhel 0°, délka 31 mm, průměr 31,8 mm, MTB XC/Trail/Enduro/DH, výška 38mm, 3D kovaný.
Zipp Service Course SL lehký a tuhý představec v délkách 100 - 110 a 120mm se 17 stupňovým sklonem. Pro řídítka 31,8mm. titanové šrouby. Nízká hmotnost 125g!
Zipp SL Sprint karbonový supertuhý představec v délkách 100 - 110 a 120mm s 12ti stupňovým sklonem. Pro řídítka 31,8mm. Nízká hmotnost 165g!
Karbonový skvost na jehož vývoji se podílel především vítr aerotunelu v Indianapolis.