Představce s ahead uchycením E-13 a ZIPP
Představec svou délkou a úhlem ovlivňuje citlivost řízení kola a lze pomocí něj měnit pohodlí a potřeby kokpitu. Pro výběr jsou zásadní dva průměry a to průměr řídítek v místě uchycení do představce - v tomto případě 31,8 mm a průměr uchycení na sloupek vidlice.
3D kovaný hliníkový představec, pro řídítka průměru 31,8 mm, délky 70-130 mm, černá matná barva se stříbrným logem.
Tuhý a lehký představec z alu slitiny, pro řídítka 35 mm, pro sloupek 28,6 mm, délky 40 a 50 mm, hmotnost 145 a 150 g.
Špičkový hliníkový představec, pro řídítka průměru 31,8 mm, délky 90-130 mm, černá matná barva se stříbrným logem.
Přepracovaný představec Service Course s vyšší tuhostí, úhel 6 stupňů, stříbrná povrchová úprava, délky 80-130 mm.
Základní představec z alu slitiny, pro řídítka 35 mm, pro sloupek 28,6 mm, délky 40 a 50 mm, hmotnost 155 a 160 g.
Představec pro řídítka s průměrem 35 mm, délka 40 mm, materiál hliník 7050, hmotnost 145 g, šířka 58 mm.
Představec pro řídítka s průměrem 35 mm, délka 40 mm, materiál hliník 7050, hmotnost 145 g, šířka 58 mm.
Představec pro řídítka s průměrem 35 mm, délka 40 mm, materiál hliník 7050, hmotnost 145 g, šířka 58 mm
Představec pro řídítka s průměrem 35 mm, délka 50 mm, materiál hliník 7050, hmotnost 163 g, šířka 58 mm.
Představec pro řídítka s průměrem 35 mm, délka 50 mm, materiál hliník 7050, hmotnost 163 g, šířka 58 mm.
Představec pro řídítka s průměrem 35 mm, délka 40 mm, materiál hliník 7050, hmotnost 145 g, šířka 58 mm.
Představec pro řídítka s průměrem 35 mm, délka 50 mm, materiál hliník 7050, hmotnost 163 g, šířka 58 mm.
Představec pro řídítka s průměrem 35 mm, délka 50 mm, materiál hliník 7050, hmotnost 163 g, šířka 58 mm.
Zipp Service Course SL lehký a tuhý představec v délkách 100 - 110 a 120mm se 17 stupňovým sklonem. Pro řídítka 31,8mm. titanové šrouby. Nízká hmotnost 125g!
Zipp SL Sprint karbonový supertuhý představec v délkách 100 - 110 a 120mm s 12ti stupňovým sklonem. Pro řídítka 31,8mm. Nízká hmotnost 165g!
Karbonový skvost na jehož vývoji se podílel především vítr aerotunelu v Indianapolis.