Náboje kol Cannondale a Leonardi Factory
Náboje zapletených kol jsou důležitým komponentem, který je také neustále v pohybu a jsou na něj kladeny vysoké nároky. Náboje Shimano zásadně používají svá osvědčená a dobře servisovatelná kuličková ložiska, naopak většina ostatních výrobců nábojů používá průmyslová ložiska. Náboje jsou nejčastěji na rychloupínák nebo na různé pevné osy.
Pevná osa pro Cannondale Scalpel 2021, speed release, 148 mm.
Originální osa Cannondale, rozteč 142 mm, průměr 12 mm, celková délka 165 mm.
Originální osa typu Speed Release, rozměr 12x148 mm, Cannondale díl č. K83028.
Přední pevná osa, 12x100 mm, celková délka 119 mm, stoupání závitu 1,0 mm, technické označení K83000.
Přední pevná osa pro kola Cannondale 100 x 12 mm, délka 125 mm, stoupání závitu 1,5.
Pevná osa pro rámy s Boost osou 12x148mm se závitem 1,5 v celkové délce 179 mm na 5 mm imbus.
Přední náboj pro 15 mm osu, 32 děr, hmotnost jen 160 g! - lehká oděrka na koncovce.
Pevná osa pro vidlice Rock Shox s osou 15x100mm na 5m imbus.
Pevná osa pro vidlice Rock Shox s Boost osou na 5m imbus.
Přední náboj pro 15x100 mm osu, 32 děr pro špice se zahnutou hlavou, červený elox, 6 děr pro uchycení kotouče, hmotnost jen 160 g.
Přední náboj pro 15 mm osu, 32 děr, hmotnost jen 160 g!
Šroub s víčkem k nábojům Cannondale Lefty 1.0 a Hybrid
Zadní pevná osa 12x142 mm, celková délka 165 mm, stoupání závitu 1,0 mm, označení K83068.
Náboj pro vidlici Lefty 1.0, příruby pro 28 zahnutých špic, černá barva, kotouč na 6 šroubů.
Zadní pevná osa, 12x142 mm, celková délka 166 mm, stoupání závitu 1,0 mm, technické označení K83091.
Zadní pevná osa 12x142 mm, celková délka 160 mm, stoupání závitu 1,0 mm, označení K83051.
Pevná osa pro rámy Cannondale F-Si a Scalpel 2021 se Speed Release patkou.
Pevná osa pro rámy osou 12x142mm se závitem 1 v celkové délce 165,5mm na 5m imbus.
Pevná osa pro náboje s Boost osou 12x148 mm se závitem 1,75 mm v celkové délce 199 mm na 5 mm imbus.
Pevná osa pro vidlice Fox s Boost osou na 5m imbus.
Šroub s víčkem k nábojům Cannondale Lefty Supermax a 2.0